| Lofotens vakre bildebok blir til ved hjelp av dine blinkskudd!
Da pakker eg sammen og melder meg utJo mer eg har tenkt på dette bokprosjektet, som tross alt ble en bra bok, selv om en del tekster, bildevalg, og klippinger bærer preg av hastverk, jo mer skuffet er jeg blitt….. Det jeg er mest skuffet over er den manglende måten vi fotogarfer ble pressentert på, med kun et navn på bildet skrevet på høykant med små bokstaver, det burde da vært en skikkelik pressentasjon av hver og en av oss? Videre så er jeg skuffet over at vi som bidro til denne boken faktisk måtte gå i butikken å kjøpe boken til kr. 298.- vi burde da ha fått et eksemplar hver? Eg e jo klar over at det ikke ble lovet hverken det ene eller det andre på forhånd, men regner med at de fleste av oss som bidro syntes ideen var god og egentlig ikke hadde regnet med å få med bilder i boken, og derved kun så oss blinde på premien vi kunne vinne hvis vi formodentlig skulle få med et bidrag og eventuelt bli trukket ut som den heldige vinner… Ja ja av å leve lærer man. Takk for meg. Mvh. En litt klokere Vidar Lysvold Boka LofotenlysGratulerer Frid Arntzen og Knut -Ivar Johansen med ei nydelig bok med foto fra Lofoten! Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer